Pre Vás, už od roku 1936...
Výstavba prvej chaty na dnešnom mieste Vrbickej chaty sa začala v roku 1936 a bolo to dielo odboru KČST v Liptovskom Svätom Mikuláši. Svoje miesto našla v nádhernom lyžiarskom prostredí na úpätí Chopku a Poľany v Demänovskej doline vo výške 1113 metrov. Navrhol ju Juraj Povolný a stavbu viedol Ján Kapsiar, pričom majstrom tesárom bol Ján Galo so synmi Milanom a Dušanom z Bodíc.
Chata mala dve spoločné nocľahárne a dve izby. Bola otvorená celoročne a pri jej prvom otvorení dostala meno chata Jána Pálku. Prvou chatárkou sa stala Mária Brtáňová.
V roku 1938, kvôli nárastu turistov a lyžiarov, bola pristavaná reštaurácia a kuchyňa, pričom materiál a potraviny boli prinášané z demänovských jaskýň na chrbtoch.Vedľa Vrbickej chaty bola postavená aj Mikulášska chata a otvorená v roku 1950 a vtedy sa začal písať náš príbeh...
Dnes Vás radi privítame s horskou chatovou atmosférou, vysokou kvalitou hotelových služieb a pohodlím domova.
Mikulášska cottage
One of the oldest cottages in the Demänovská valley, Jasná, built in 1950. In 1995 and 2005, it was completely renovated without interfering with the external Tatra architecture. The reception, restaurant, cafe, summer terrace, children's corner and ski room are part of it.
Vrbická cottage
In the past, Pálkova's cottage from 1939 stood here, the site of the competition for the Grand Prize of the Demänovské caves, then the "Peklo" wine bar, a famous place for an evening meeting in Jasná. Today, this part of the hotel from 2009 is connected to Mikulášská chata by an underpass and one of the most beautiful wellness centers in Jasná with a view of Vrbicke lake is located here.
Separate apartments
You can find these 5 apartments in a quiet place with a direct path to Vrbické lake. This department with a pleasant living room and a kitchen on the ground floor, a bedroom with accommodation on the first floor is for everyone who likes independence. There is a grill and outdoor seating, a room for a bicycle in the summer and a ski room in the winter.